Vallning och freestylekurs

Jenny har ju bloggat och inte kan väl jag vara sämre. Igår kom Jenny och Hugo hit till myggtäta Råneå. Vi tränade inte så mycket hund, utan körde bara lite rörelser till vårat parprogram. Krävs mycket träning men vi är inte sååå långt borta. Sedan fick hundarna bada innan vi gjorde teoriuppgifter till vårat projektarbete.

Ikväll är det vallkurs. Benny har förberett sig genom att bada, dricka litervis med vatten och ligga i skugga. Förhoppningsvis räcker det för att han ska orka valla, det ska bli hur roligt som helst i varje fall. Imorgon börjar även intensivkursen i freestyle för Emma Willblad. Kommer bli så roligt och väldigt givande, som dom två andra kurserna jag gått för Emma (och Frida). Jag behöver en liten puff för att komma vidare nu! Så mycket hund nu i åtminstone 3 dagar framåt, sååå kul! Skriver kanske ikväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Näh, jag är inte aaaalls avundsjuk att du går en massa skojiga kurser. Nej nej, inte alls... muttrar



Haha, hoppas du får det skoj! Jag förmodar att jag får höra alla smaskiga detaljer sen ;)

2010-07-15 @ 08:40:22
URL: http://tokhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0