Meeer freestyle

Vi tränar freestyle för fulla muggar! Till helgen väntar nämligen två (redigering; FEM uppvisningar, 2 lördag, 3 söndag...) uppvisningar, en på Luleåkalasets "barnkalas" och en på Nolia(mässan?). Och jag ville givetvis köra ett helt nytt program så vi har en vecka på oss att träna. Försöker trycka in så många korta pass som möjligt om dagarna. Om jag känner att vi inte är redo att visa vårat nya program har jag ju alltid våra gamla att använda. Vill inte stressa för mycket men träningen hittills har gått över förväntan så vi nöter på helt enkelt och ser vars vi hamnar. På tal om freestyle har jag ju inte lagt upp bilderna som Maria tog på oss på uppvisningen på SNKK's internationella utställning ännu. I nästa inlägg! Nu är det dags för ett sista kvällspass... :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj... Fem stycken! Det var inte dåligt! Vilka tider uppträder ni?

2010-08-06 @ 11:44:36
URL: http://tokhund.wordpress.com
Postat av: Maria

Bara säg till så drar vi ut i spårskogen! :D

2010-08-06 @ 18:50:09
URL: http://tokhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0