Freestyleuppvisning


Snabb uppdatering. Filmen ovan är från uppvisningen i Lördags, det är vårat nya program. Jag är nöjd med båda uppvisningarna på Lördag, Benny var sååå duktig och orkade trots att det var varmt. Söndagens uppvisningar gick lite segare, det regnade och både jag och Benny var trötta. Sista uppvisningen ställde vi in. Idag har jag och Benny varit och hälsat på på mitt "förra" sommarjobb som jag hade tidigare i somras. Benny fick följa med mig dit tre dagar och om han var populär. Så idag åkte vi dit på besök, trevligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Superfint! Jag såg bara första uppvisningen och den var jättefin också. Det var jätteroligt att höra kommentarerna från publiken :D

"Men oj, vilken vacker hund!" "Så duktiga dom är!" "Fy så söt!" :D

2010-08-11 @ 09:38:36
URL: http://tokhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0